FAQ

Op deze pagina vindt u antwoorden op veelgestelde vragen over HET IT. Staat uw antwoord er niet tussen? Neem dan contact met ons op via het contactformulier.

Veelgestelde vragen & antwoorden

Wat betekent de slogan “Slim FIT” op de website van HET IT?

Slim FIT is een Engelse term die vrij vertaald de woorden ‘slim’, ‘passend’ en ‘IT’ omvat. Samen vormen ze het fundament van onze belofte: “Voor iedere organisatie een slimme en passende IT-oplossing!”

Wat is een “Value Added Reseller (VAR)” ?

Een Value Added Reseller is een wederverkoper die meerwaarde toevoegt aan de oorspronkelijke producten door extra diensten als onderhoud, installatie en support aan te bieden.

Wat is een geautoriseerde Service Provider?

HET IT is geautoriseerd Service Provider van o.a. Dell, Lenovo en HP/HPE. Dit houdt in dat wij aan de hoogste eisen voldoen op het gebied van technisch onderhoud, service en reparatie. Als geautoriseerd Service Provider bent u bij ons verzekerd van originele onderdelen en dezelfde kwaliteit service als die van de fabrikant.

Hoe meld ik een storing op mijn apparatuur aan?

Via de link https://portaal.het-it.nl/ kunt u met uw apparaatgegevens een storing aanmelden. Door gebruik te maken van uw persoonlijke inlogcode kunt u optimaal geassisteerd worden bij het oplossen van de storing en kan deze in de toekomst worden voorkomen.

Wie is Hartman Service Center (HSC)?

HET IT biedt u de diensten van onze in-house servicepartner Hartman Service Center (HSC). Samen met HSC zorgen wij ervoor dat uw hardware 24 uur per dag en 7 dagen per week blijft functioneren. Op deze wijze garanderen wij dat het gebruik en de werking van de apparatuur probleemloos zal verlopen. HSC onderscheidt zich door het leveren van de beste service tegen de beste tarieven en hanteert een eenvoudige en snelle communicatie. Met een zeer uitgebreide installed base behoort HSC tot de toonaangevende service organisaties in Nederland. Bekijk de website: https://www.hsc.nl/